Koostöös juhtkonnaga organisatsiooni arenguvajaduste kaardistamine
- Igapäevaste pakiliste toimetamiste kõrvalt on kasulik võtta aega ning vaadata organisatsiooni arengut, juhte ja juhtimist kõrvalt. Soovitav on selleks kasutada organisatsiooni välist abi.
- Küsides süsteemselt lihtsaid, kuid olulisi küsimusi leidme koos organisatsiooni arengu pudelikaelad, arengupidurid. Koostöös tippjuhtidega leiame ka toimivad lahendused: seminarid, individuaalsed nõustamised, võtmeisikute coaching ja mentorlus, teemapõhised töötoad, meeskonnakoolitus, töökorralduse muudatused vms
Valik teemasid
- Ärifilosoofia ja organisatsiooni DNA
- Väärtuspõhine juhtimine
- Sobiv juhtimisstiil ja selle arendamine
- Tulemusjuhtimine, sh avalikus sektoris
- Strateegia loomine ja rakendamine
- Eesmärgistamine
- Meeskonna moodustamine
- Koostöö meeskonnas
- Tõhus töökorraldus
Koostöö ja konkureerimine
Üldtuntud mõtteviis eelistab koostööd konkureerimisele, meeskonnavaimu soolotsemisele. Samas näeme, et me konkureerime üksikisikuna teistega tähelepanu, tunnustuse, võimu, raha pärast. Organisatsioonid konkureerivad turuosa, kasumi, talentide pärast. Ühe ettevõtte osakonnad, üksused konkureerivad suuremate õiguste, mõjuvõimu, ressursside pärast. Kas konkureerimine ja koostöö on üldse samal teljel mõõdetavad? Teisisõnu – kas seal, kus on konkureerimine, pole meeskonnatööd … või on nõrga koostöö põhjuseks omavaheline konkureerimine? Usun, et konkureerimise saab pöörata nii üksikisiku rahuloluks kui ka organisatsiooni või riigi eduks
Ettevõtte ja töötaja eesmärkide ühildamine ja tasakaalustamine
- Ettevõtete ja tema töötajate eesmärgid ei ole sarnased. On see probleem või paradoks?
- Kuidas ühildada või tasakaalusatada üksikisiku ja meeskonna eesmärke?
- Kuidas mõõta nii meeskondlikku kui ka iga üksiku meeskonnaliikme tulemuslikkust?